1. 6. 2012

Ako na IBM InfoPrint 1312

Ak ste stastnym majitelom tejto tlaciarne v skolskom prostredi a premyslate, ze by ste presli do tabora tucniakov, no obavate sa funkcnosti, uz mozete mat pokoj v dusi.

Otestoval som tuto tlaciaren s Ubuntu 12.04 x64 pripojenu na USB. "Tunning" spociva v tom, ze v ubuntu tlaciaren nainstalujete ako "InfoPrint 1422". Nasledne najdete potrebne ovladace, tlaciaren je mozne zdielat a aj tlacit na nej po sieti z WinXP. WinVista a dalsie OS vyskusam, ked sa nejaky PC s tymto OS do siete dostane :).

Dufam, ze som aspon niekomu svojim zistenim pomohol.

Update 23-02-2013: Okrem Ubuntu som tuto tlaciaren odskusal aj s Debianom Squeezym 6.0.5 x64. Postup je totozny.

Update 10-01-2015: Dakujem uzivatelovi "yatess55" za spatnu vazbu, ktoremu sa podarilo tuto tlaciaren rozbehnut s Win10 64bit ako "InfoPrint 1000 Series".

Update 29-04-2016: Dakujem uzivatelovi "Jozef Sasko" za spatnu vazbu, ktoremu sa podarilo tuto tlaciaren rozbehnut s Win7 Pro 64bit ako "IBM Infoprint 20".

Update 25-09-2017: Vsetkym sa vam velmi ospravedlnujem, ale riesil som par sukromnych drobnosti a nemal som velmi vela volneho casu. Niektore reakciu su aj vyse roka stare, ale ako sa zvykne hovorit - internet nezabuda ;).

Update 17-12-2021: Ako cas ide, tak zistujem, ze stale drzim ovladace uz na nepodporovane OS, odstranujem ich, aj referencie na ne.

11 komentárov:

  1. Super! Ďakujem. Ozaj, Windows Univerzal by teoreticky mal fungovať aj na W8, však?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rad, ze som pomohol, aspon moja "maturita" nevysla na zmar a niekomu dalsiemu okrem mna pomohla :).
      Lutujem, neskusal som, nemam stroj s Win8, kde by som to mohol odskusat, teoreticky teda suhlasim, otazkou ale zostava, ako sa to bude spravat prakticky. Nainstalovat ten ovladac je jedna vec, ale pokial to namiesto tlace bude zhadzovat OS do modrej obrazovky, pripadne sa to bude spravat nepredvidatelne, tak asi budeme musiet skusit iny postup.

      Odstrániť
  2. podarilo sa mi rozbehnut tuto tlaciaren na WIN10 64bit
    skusal som som vela moznosti, instaloval vsetko mozne a neslo to. Nakoniec som dal len moznost instalovat zo zoznamu Infoprint 1000series a zrazu to ide.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Super, dakujem za spatnu vazbu, upravil som clanok.

      Odstrániť
  3. Ja som Infoprint 1000 series v zozname nenašiel, nainštaloval som ovládače pre IBM Infoprint 20 a IBM 1312 sa rozbehla.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Super, dakujem za spatnu vazbu, upravil som clanok a doplnil informacie, ktore Ste poslali vo viacerych prispevkoch.

      Odstrániť
  4. Dobry den, potrebujem spustit tuto tlaciaren na win 8. Nainstaluje sa do priecinka Zariadenia a tlaciarne ale do casti - Neurcite a nie medzi tlaciarne. Ked dam tlacit cez ovladac, ktory mi ponuka win 8 tak mi tlaci akurat smajliky a otazniky a nie co je v dokumente. Neviete mi poradit? Dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Obavam sa, ze tam nemate spravny ovladac. Win8 bohuzial nemam otestovany. Skusil by som na Vasom mieste aktualizovat ovladac a ponukol mu ho z balicku "Windows universal".
      Dajte prosim vediet, ako Ste pochodili.

      Odstrániť
  5. Zdravim vsetkych. Stale som stastnym majitelom Infoprint 1312.
    Z nejakeho dovodu mi zmizla tlaciaren zo zoznamu tlaciarni
    (tj. nedalo sa nic tlacit). A tak sa opät vraciam na tuto stranku aby som ju znova nainstaloval. Tento krat som skusil variantu Infprint 20 podla Jozef Stasko. Instalacia uspesna na prvy pokus Win10 64bit. ovladac z tejto stranky
    Dakujem ze to tu stale je k dispozícií
    S pozdravom

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Zdravím. Nemohli by ste mi prosím posunúť driver na Infoprint? Na webe nie je nič

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mozem sa spytat, na ky OS? Linky v clanku su fungujuce ...

      Odstrániť